onsdag 2 augusti 2017

Två månader kvar till min USA-resa

Det är den andra augusti och idag är det exakt två månader kvar innan jag reser till Chicago, Illinois. Jag kommer att spendera två nätter i Chicago innan jag och en kompis kommer påbörja vå resa till Los Angeles via den berömda motorvägen Route 66. Vi kommer att köra 400 mil innan vi kommer fram till Santa Monica Pier i Los Angeles. Vi ska försöka köra så att vi får ett par nätter i Los Angeles eftersom min kompis aldrig besökt änglarnas stad. Flygbiljetten är bokad och betald och det är två nätter på hotell i Chicago också. Hyrbilen är bokad, men inte betald. Jag har växlat till mig dollar som jag ska ha till mat under resan. Om två månader bär det av alltså.

Läs mer:
Bokat flygbiljett | Bokat hotell | Bokat hyrbil | Växlat dollar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar