torsdag 19 oktober 2017

Torsdagen den nittonde oktober 2017

Förutom dom två små tupplurarna jag tog på planet mellan Los Angeles och Arlanda så var jag vaken i 32 timmar i ett sträck igår. Att hålla sig vaken när när man är så trött att man skulle kunna somna ståendes är inte lätt, det enda som fungerar är långa promenader och Red Bull. Hade jag inte haft en läkartid klockan åtta i morse så hade jag nog sovit fram till tolv. När man kör tunga fordon måste man förnya sitt körkort vart femte år och man måste även skicka med ett läkarintyg och det var det som jag skaffade idag. ”Frisk som en nötkärna” sade doktorn samtidigt som han plockade av mig 1400 kronor. Surt sa vargen! Efter läkarbesöket gick jag bort till min arbetsplats och snackade lite med chefen, mest för att hålla mig vaken. Väl hemma igen så fixade jag lite med mina foton från USA-resan. På eftermiddagen fick jag håret klippt och sedan var det dags att jobba i tvättstugan med all smutstvätt från resan. Resten av kvällen spelade jag Grand Theft Auto V: Online.



2 kommentarer:

  1. Skulle aldrig klara att vara vaken så länge...ett dygn ungefär, sen är man ju helt väck.

    SvaraRadera