söndag 19 november 2017

Skön söndag

Jag köpte spelet Assassin’s Creed: Origins för en vecka sedan och jag är helt uppslukad av det, jag älskar när det blir så intensivt. Tyvärr sjunker arbetsmoralen i samma takt, på jobbet vill jag bara hem för att fortsätta spela. Så idag slog jag ner min feta röv i soffan och när jag hade spelat en fem timmar i ett sträck upptäckte jag att jag var hungrig, jag hade glömt bort att äta så jag hämtade hem en pizza. Sen tillbaka vid spakarna igen för att spela fram till midnatt samtidigt som jag tvingade mig att springa ner till tvättstugan. Jag har nu plöjt ner över 50 timmar i spelet och det är lika kul fortfarande. Det blev en skön söndag.


- Fick bli en taco-pizza idag


- Köpte lite filmer


- Assassin’s Creed: Origins är rätt vackert

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Haha. Nja. Jag har ätit den i flera år. Men den är så god :)
      Tack för din kommentar :)

      Radera