lördag 1 september 2018

Miss Li live i Falun

Miss Li släppte sitt första album 2006 och hennes musik var inget jag gillade, som sur gubbe avskydde jag den trallvänliga blues och jazz som Miss Li bjöd på. Men 2011 så kom låten "I cant get you off my mind" och den slog undan benen på mig, den stod på repeat i fyra dagar och kom att bli min favoritlåt med artisten från Borlänge. Hon har släppt en hel del bra musik sedan debutalbumet och idag uppträdde hon på festivalen Granny Goes Street i Falun, jag var givetvis på plats för att få en skymt av den otroligt vackra Linda Karlsson som hon egentligen heter och döm om min förvåning när hon spelar min favorit. Vilken jäkla scennärvaro hon har och hon hade inga problem med att få igång publiken. Tack för en magisk konsert, underbara Miss Li. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar