fredag 15 september 2017

Bokat en iPhone 8 plus

Klockan 09:01 i morse öppnade Telia, Comviq, Tele2 och alla andra operatörer sina respektive förhandboknings-sidor för nya iPhone-modeller på nätet. Jag var trött som en trumpet när jag klickade hem en iPhone 8 plus, trött men lycklig. Telefonen kostar 10795 kronor, men eftersom jag säljer min gamla mobil för 4000 kronor så blev det totalt 6795 kronor för en sprillans ny iPhone plus. Dom nya iPhone-modellerna heter 8, 8 plus och X och dessa släpps redan nästa vecka, den 22 september.

- Jag beställde den vita

6 kommentarer:

  1. Hmhm hur har du råd med allt kram (jav vill okså ha en ny mobil)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag spar en 500-hundring varje månad för att ha råd :)

      Radera
  2. Svar
    1. Jo det är det. Men jag byter varje år och jag får bra med pengar för den gamla mobilen :)

      Radera
  3. Jaa du är duktig (bra gjort) kram😯❤❤❤❤

    SvaraRadera