torsdag 14 september 2017

Torsdagen den fjortonde september 2017

Jag vaknade rätt så sent idag, men jag hann gå ut och gå en promenad på ett par timmar. Det är ganska skönt väder mitt på dagen, hoppas verkligen att vintern blir mild och slaskig. Efter att ha jobbat fram till midnatt så gick jag hem för att försöka sova, jag ska upp redan klockan 09:00 i morgon bitti. En minut över nio så släpps bokningarna på nya iPhone, jag hade tänkt boka iPhone 8 plus. Den luren går på elva tusen, men en kollega ska köpa min gamla mobil för fyra tusen. Med andra ord blir det en ny plusmidell för sex tusen vilket får anses som "billigt".

- Svampigt

- Mörka fläckar på ett lönnblad

- Stadsparken i Falun

- Blomma

- Gult

- Rött

- Vit lastbil

- Vem kör omkring med en bräda?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar