måndag 22 juli 2019

Musik för regniga dagar

Om man jämför den här sommaren med förra årets fantastiska sommar så är den inget att hänga i julgranen om fem månader, det regnar, ta-mig-fan, varje dag nu och det är så jäkla tråkigt! Jag avskyr att hålla mig inomhus när det är sommar, för då vill jag bara vara ute och sola, åka inlines, sitta på en uteservering och njuta. Det finns ju en hel del låtar om regn och idag listar jag några låtar som handlar om pissvädret.

"Det Regnar Och Regnar" - Lasse Stefanz
Betyg: 4 av 5 vargar

"Regn Hos Mig" - Orup
Betyg: 4 av 5 vargar

"November Rain" - Guns N' Roses
Betyg: 4 av 5 vargar

"Purple Rain" - Prince
Betyg: 3 av 5 vargar

"It's A Rainy Day" - Ice Mc
Betyg: 3 av 5 vargar

"Riders On The Storm" - The Doors
Betyg: 2 av 5 vargar

"I Wish It Would Rain Down" - Phil Collins
Betyg: 2 av 5 vargar

"Here Comes The Rain Again" - Eurythmics
Betyg: 2 av 5 vargar

"Rain" - Madonna
Betyg: 1 av 5 vargar

"Rain" - The Beatles
Betyg: 1 av 5 vargar

"Regnet Det Bara Öser Ner" - Siw Malmkvist
Betyg: 1 av 5 vargar

"Only Happy When It Rains" - Garbage
Betyg: 1 av 5 vargar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar