tisdag 26 juli 2011

Hopplös dag

Vilken underbar start på dagen man fick. Gick till jobbet och skulle gena som vanligt över en gammal väg som dom bygger om - klafs! Där satt jag med sko och halva byxbenet i leran. Sprang vidare i geggan, som uppkommit på grund av allt regn och som tur var hade jag ombyte på jobbet. Nu väntar jag bara på att någon ska kommentera med: genvägar är senvägar.



Har i alla fall kommit på att vaniljglas med hjortronsylt är det godaste som finns, fick smaka det i helgen hos svärfar och då ville ju jag köpa hem en burk. Det var bara det att burkjäveln kostade över 70 kronor. Köpte en för mina sista slantar. Jag och älsklingen åt pizza i helgen också, men det var bara att vi åt på stans, nej, Sveriges fulaste pizzeria. Finns det inte ett program med Simon och Tomas som heter "Sveriges fulaste pizzeria"?



5 kommentarer: