onsdag 12 oktober 2011

Födelsedag

En tisdag för 14 610 dagar sedan föddes jag och om man räknar lite snabbt så blir det 40 år. Jag köpte mig en ganska tidig 40-års present då jag åkte till mitt drömland Australien i januari i år. En resa som var värd varenda krona och Australien är fortfarande mitt drömland. Jag skulle jättegärna vilja åka dit igen.



Men den bästa presenten fick jag redan förra året då jag träffade min nuvarande flickvän och dottern Moa. Jag har aldrig varit så lycklig som jag är nu. Malin och Moa betyder allt för mig och jag kan inte tänka mig ett liv utan dom. Jag älskar er.

3 kommentarer:

  1. Tompa sådär kan du ju inte hålla på, jag börjar ju grina!

    STOOORT grattis på 40-års dagen i alla fall, nu kan livet börja :)

    SvaraRadera
  2. Vi kan inte tänka oss ett liv utan dig heller! Du betyder så otroligt mycket för oss! Älskar dig

    SvaraRadera
  3. Sara: Men det är så jag känner :) Tack Sara!
    Malin: Glad jag blir, älskar er!

    SvaraRadera