torsdag 10 november 2011

iPhone 4

Köpte en iPhone 4 för några veckor sedan men jag måste säga att jag är besviken på den. I och för sig är det ju en gammal telefon, men det värsta är navigeringen när man skall tex ringa. Blädra till vänster, skriva in dom första bokstäverna i ett namn, klicka på namnet, klicka på numret och då ringer det. Men glöm för fan inte att släcka ner programmet "Telefon" efter att du ringt för annars ligger den och drar ström. Ööh, om jag klickar ner ett program då ska väl det stängas? Nej det tyckte inte Jobs tydligen.

Jag ser det framför mig, det händer något som gör att jag måste ringa 112, det skulle ta 10 minuter med en iPhone. Ta fram Appen telefon, leta reda på siffertangenterna, slå 112 och sen ring! Köp inte en iPhone är mitt råd.

3 kommentarer:

  1. Det var någon som gav dig det rådet innan du köpte den =) *Host* HTC *Host*

    SvaraRadera
  2. Tacka vet jag en vanlig gammal hederlig mobil! :-)

    SvaraRadera
  3. Erik
    Haha. Skulle ha lyssnat på dig din gamle vise man. Ps. Vem är ledig i fyra dagar?

    Kerstin
    Det gör du rätt i!

    SvaraRadera