lördag 25 februari 2012

Min bil-topplista just nu

Åh vad jag är sugen på bil just nu. Vägarna börjar bli torra och jag vill ha mig en kärra. Men så länge jag inte har råd med min drömbil så får det faktiskt vara. Jag reser hellre utomlands än att ha en dyr bil - som jag inte behöver dessutom. Här är i alla fall min tre i topp-lista över mina favoritbilar.

(1) Mitsubishi Lancer Evo X
Det kom för något år sedan och träffade rakt i hjärtat. Snyggare bil med grymmare utseende får man leta efter. Många hästar under huven gör den till min absoluta favoritbil. Jag hade turen att kunna hyra den under några dagar i Alice Springs 2011.


Plats nr. 1


(2) Nissan GT-R
Den här bilen är ett monster. Den har inte bara krossat Porche's rekord på diverse banor utan den mosar Ferrari också. Den är också hälften så dyr. Anledningen till att den inte är på plats nummer ett är att den är aningen fulare än Evo tian.


Plats nr. 2


(3) Mitsubishi Lancer Evo 9
Den här bilen är riktigt vacker i svart och trots att den har en hel del år på nacken är den fortfarande urtjusig. En bil jag inte skulle tacka nej till.


Plats nr. 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar