tisdag 27 mars 2012

Tvätt-förbannelse

Att tvätta har sina fördelar, som att smutskläder blir rena till exempel. Men när man lever tillsammans med en idiot till hjärna blir det bara fel. När jag kommer upp med dom rena kläderna i tvättpåsarna så hamnar dom på hallgolvet. Sen när jag går in och duschar så slår det mig, alla badlakan ligger ju i tvättpåsarna. Det blir att kliva ur duschen pissblöt jagandes efter badlakan i hallen. När jag sen ska gå och sova så kommer nästa chock, i sängen finns inga sängkläder. Dom ligger i tvättpåsarna - i hallen!


Inga sängkläder?! God damn it!

6 kommentarer:

  1. Det är inte lätt när det är svårt, men skönt när det går!!

    SvaraRadera
  2. Men herregud, du har väl inte allt i tvätten? Dags att handla upp sig lite tror jag ;)

    SvaraRadera
  3. Å ingen att bli förbannad på! :-)

    SvaraRadera