lördag 28 april 2012

Bästa kvällen på väldigt länge

Vilken fantastisk kväll det blev i kväll, jag är fortfarande chockad över hur lyckad den blev. Slutade jobbet vid 22-tiden sen joggade jag hem och duschade, sen upptäcker jag att det inte går några bussar så jag skickar iväg ett sms till min kusin Ingo som kör taxi och frågade om han jobbade. Han svarade ja, så han fick köra mig till stan för femtio kronor. Tack Ingo för det, sen in på V och leta efter Charlotte och Maria som är mina favorittjejer på dansgolvet och sen dansade vi i tre timmar non-stop. Sen träffade jag äntligen på Madelen som var på väg hem men som, hör och häpna, stannade för att jag ville det. Vem hon är vill jag inte ta upp här tyvär. Discjockeyn Per överträffade sig själv i kväll och bättre Dj finns inte och jag vill passa på att tacka alla stackars inblandade som gjorde min kväll till den underbaraste kvällen på många år. Utgång i morgon? Ja visst!

Kvällens bästa:

Katy Perry - Part of Me (Jacques Lu Cont's Thin White Duke Remix)
http://www.youtube.com/watch?v=KrC6EQjzQy0

Sak Noel - Loca People (WTF)
http://www.youtube.com/watch?v=_wYfbDn4Yhk

Bob Sinclair feat. Sean Paul - Tik Tok
http://www.youtube.com/watch?v=9cFdV7lJViI

4 kommentarer:

  1. Vad härligt! Men du gör ju oss nyfikna....;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Men jag kan tala om att det rann ut i sanden tyvär :( Men det är bara att ta nya tag :)

      Radera
  2. "Discjockeyn Per överträffade sig själv i kväll och bättre Dj finns". Var det en komplimang? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Kära korrekturläsare, jag missade ett "inte" som nu är åtgärdat. Tack för din hjälp :) Kram

      Radera