söndag 22 april 2012

Livet rullar på

Just nu så åker jag bokstavligt talat omkring i gamla hjulspår och jag trivs rätt så bra med det trots allt. Jobbar i veckorna och så blir det krogen på helgerna, ja så ser mina veckor ut och jag trivs bra med det. Jag trivs otroligt bra på mitt jobb också just nu, har riktigt bra scheema med dagar som börjar runt 14 och det passar mig otroligt bra då jag är natt-människa, aldrig mer ett morgon jobb för min del. Jag har ju ett par roliga saker att se fram emot i år så jag gissar att jag får åka i mina hjulspår ett tag till. Det är cirka två månader kvar tills jag och åttio tusen andra människor ska se Madonna parta loss i Nya Ullevi och sen har vi ju USA-resan så det är inte ett dugg synd om mig. Livet rullar på och jag älskar det!


Madonna och USA väntar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar