måndag 16 april 2012

Min USA-rutt

Min färdrutt i USA har varit spikad länge, vi landar i San Fransisco och bilar oss ner till Los Angeles och sen vidare till Las Vegas. Därifrån tar vi oss vidare till Dallas, New Orleans och ner till Miami för att sedan avsluta resan i New York där flyget tar oss hem till kalla Sverige igen. Nu har jag gjort rutten i Google Map så att man kan beskåda vår färdväg.


Visa större karta

(A) San Fransisco (B) Los Angeles (C) Las Vegas (D) Dallas (E) New Orleans (F) Miami (G) New York

2 kommentarer:

  1. Mycket avis på dig Tompa men om det går som jag vill så åker jag till Minnesota i juli -13. Din rutt blir helt fantastisk gissar jag.
    Jag vill sen se en bild på dig, sittande på en pinnstol utanför rummet på ett såntdär typiskt amerikanskt motell. Ismaskin runt hörnet förstås.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej min vän. Jasså tänker hon åka till Minnesota? Vad kul! Ja du ska få en sån bild, men då vill jag ha en sån bild av dig nästa år :) Kram

      Radera