lördag 7 april 2012

Mina favorithundar

Satt på krogen igår med goa vänner och vi kom in på hundar. Här tänkte jag lista mina favorit-raser.

(1) Afghan
Afghaner är inte bara väldigt vackra, dom är hur sköna som helst. Dom är som katter, dom bryr sig inte om vad man säger till dom. Trots det är dom väldigt lätt-lärda när dom är på det humöret. Dom gillar också att ligga högt och blicka ut över sitt revir och jag smälter när jag ser en Afghan.


Afghan


(2) Saluki
Jag har aldrig haft kontakt med en Saluki, men jag vet att dom är som Afghaner och dom är minst lika vackra. Så på andra plats hamnar Saluki.


Saluki


(3) Alaskan Husky
Varg look-alike. Det räcker så.

Alaskan Husky

4 kommentarer:

  1. Ville bara tacka för alla dina kommentarer. :) Uppskattar dem!

    SvaraRadera
  2. 3:an är hur söt som helst. :)

    Och eller huuur, haha. Rolig idé med tröjorna tyckte jag allt. Fick dock farsans. Den var för liten för honom. XXL... Haha.

    SvaraRadera
  3. Ja visst är den. Tröjorna var asgrymma!

    SvaraRadera