torsdag 17 maj 2012

Mer vargböcker

Medans jag ändå håller på att spendera pengar på böcker så beställde jag fler vargböcker idag, den ena är "Mannen som lever med vargar" med Shaun Ellis som handlar om hur han lever tillsammans med vargar i nästan två år i USA. Jag har sett dokumentären på tv och nu hoppas jag att den snart ska komma på dvd, men tills dess så får jag läsa boken. Boken finns att beställa både på Cdon och på Ginza. Behöver jag skriva att jag är riktigt, riktigt avundsjuk på Shaun och hans liv bland vargarna?

Shaun Ellis bland vargar

Sen köpte jag även dessa som båda har skrivits av ovannämnda författare, båda är dock på engelska och jag hoppas att jag klarar av det. Böcker på engelska brukar jag ha lite svårt för, men det ska väl gå det här också.

"The Wolf Talk" av Shaun Ellis


"The Wolf Within" av Shaun Ellis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar