torsdag 28 juni 2012

England och vargar - igen

Att ringa till England dagligen har tydligen blivit mitt stora nöje, ringde idag till The Wolf Centre för att boka en tid. Tyvär hade dom inte tid förän söndagen den 22 juli och då har ju jag redan börjat jobba igen efter semestern. Så det var bara att traska upp till jobbet på sin lediga dag och fylla i en ledighetsansökan. Kruxet är, att ingen ledighet beviljas på min arbetsplats under sommaren utöver den semester man har, på grund av att det är brist på folk, så jag är inställd på att få avslag på den.

Men skam den som ger sig, då får jag vänta till september istället och det är ju inte helt fel det heller för jag har bestämt mig, jag ska till England om det är så det sista jag gör. Allt känns bara så bra just nu och jag ser fram emot att få träffa Shaun och hans djur. Oj vad jag känner mig lite som en stalker just nu. Haha!


Helen Jeffs och Shaun Ellis
Bild från: animal.discovery.com/tv/wolfman/pictures

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar