fredag 15 juni 2012

Fredag igen

I morgon fredag ska jag köra studenter och nu är nästan allt klart för studentkörningen på förmiddagen. Jag har köpt lite nya kläder, har brännt en cd med bra musik på, och stereon är finjusterad. Det enda som återstår är att löva kärran och det skall göras i morgon bitti. Jag måste upp klockan halv nio, kommer nog vara ett vrak. Vet inte när jag gick upp så tidigt sist - usch!

Sen skall det jobbas och jag slutar rätt sent på kvällen, men jag kommer i alla fall hinna ner på krogen och träffa Charlotte. Det skall dansas fuldans igen och på lördag lika så. Annars har jag inga planer alls för helgen faktiskt. Ska slappa och ta det lugnt. Kolla lite på film kanske då jag fick både Spider-man ett och två på blu-ray i lådan idag.


Ska bli skitskoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar