lördag 30 juni 2012

Två veckors semester

Jag slutade klockan fyra nu i morse och fick jogga tre kilometer hem - i hällregn! Men vad gör det för nu har jag hela två veckors semester. Skulle egentligen ha jobbat hela helgen men det har min arbetsgivare plockat bort då semestern startar på måndag. Men egentligen så känns det faktiskt lite onödigt med semester då jag är helt utvilad varje dag så jag är ju inte trött och behöver vila direkt

Vad ska jag göra på min semester är frågan? Jag tar tåget till Göteborg på onsdag morgon och kommer fram klockan 13.57 enligt SJ. Då blir det att ta sig till Nya Ullevi och skriva in sig på en lista till Gold Circle som är platsen närmast scen. Sen blir det att handla lite Madonna t-shirts och efter det blir det nog att checka in på Best Western Hotell som ska ligga ett stenkast från Nya Ullevi.

I Göteborg bor Angelica, tjejen som följde med till Australien 2011, ska träffa henne och vi ska ta en pizza på Pizza Hut har vi bestämt. Ska bli kul att se henne igen. Klockan 20 är det äntligen Madonna konsert, tänk vad jag och alla bögar har längtat. Efter konserten så blir det att dra till hotellet för sen åker jag hem igen dagen efter. Blir en kort visit men det är ju bara bra, får åka hem och spara pengar. Två veckor går ju rätt fort. Men nu har jag semster!


Så här vill jag ha det nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar