måndag 2 juli 2012

Konsert förberedelser

Började dagen med att ta en promenad med Charlotte, följde med henne halvvägs till jobbet och det var jätte väder, märks att man har semester. Sen drog jag ner på stan och skrev ut lite papper, behövde kvitto på tågbiljetterna och bokningen till hotellet i Göteborg på onsdag. Sen behövde jag ta ut pengar till Madonna-merchandise, jag tog ut en hel del men jag hoppas att jag har lite pengar med mig hem igen. När jag var klar på stan så gick jag hem och snörade på mig mina inlines och tog mig en tur, det började mulna, så jag åkte hem och spelade klart Shadow of the Colossus.

Dessa t-shirts hade jag tänkt köpa






2 kommentarer:

  1. Jaja... Det är väl du som vill gå omkring med henne på magen...Eller ska du sätta upp dem på väggen? :-) Vela nu inte bort dej i Götet! Avundsjuk! Inte på Madonnabiten men gu vad jag lääängtar till sommar Göteborg!!! Ta en repa på Avenyn åt mej o sätt dej o njut i nån park! Trädgårn ligger på promenad avstånd...Mycke härligare än trängseln på Ullevi! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du det är nog inte bara jag, det är flera hundra tusen fans i hela världen som vill göra det :) Ska försöka att inte gå vilse, har gps i telefonen :) Får se om jag hinner med något av det du föreslagit. Det är ett pressat tidsschema :)

      Radera