torsdag 26 juli 2012

Mina planer för helgen

Så är det snart helg igen och på fredag kväll tror jag att det är dags för utgång. Det var faktiskt ett tag sedan jag gick ut så det kan bli kul. Om sanningen ska fram så tröttnade jag på krogen efter att ha sprungit där varje helg, men mest på att det var så lite folk. Fredagarna gapade det tomt och då är det inte så kul.

På lördag blir det lugnt på dagen men på kvällen är jag bjuden på grillfest hos en av mina chefer Andreas, vilket ska bli jättekul. Andreas är en fantastiskt snäll och trevlig kille som dessutom får stå ut med mig på jobbet, tur att man sällan är på jobbet utan ute och kör. Haha!

På söndag blir det en tur till Ikea med min kusin Veronika, vilket ska bli jättekul. Älskar att handla på Ikea och att komma hem och packa upp sina papperskassar är skitkul. Jag behöver några fotoramar, ska framkalla lite (egon) foton från England som jag ska ha på sängborden, sen slinker det väl ner en och en annan toaborste och kanske lite sängkläder. På söndag kväll funderar jag på om jag inte ska gå och se den nya Batman filmen "The Dark Knight Rises" på bio.

Nu ska jag laga lite mat och sen gå till jobbet, igår joggade jag hem från jobbet och mitt knä lät mig springa dom tre kilometrarna jag ville springa. I kväll tänkte jag passa på att åka inlines så knät får vila lite. Måste hålla min vikt nere nu när jag lyckats gått ner så pass mycket som 9-10 kg. Jag vet hur lätt det är att gå upp och så pass svårt och tufft det är att gå ner.


Torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar