måndag 30 juli 2012

Varg volontär

Ringde chefen nyss och frågade om när jag har semester nästa år, det visade sig vara under hela augusti så jag tog och mejlade Isla och Shaun på The Wolf Centre angående volontärjobbet nästa sommar. Så nu hoppas jag på ett positivt svar från dom, jag hoppas jag får en plats och att man jobbar gratis gör väl ändå ingenting bara jag får jobba med vargar. Så nu håller jag alla tummar jag har. Jag ringde till hotellet som jag bodde på när jag besökte Combe Martin och jag kan bo där i 28 dagar i ett sträck, vilket blir kanon då det ligger så nära. Tyvärr kommer det nog gå på en 10.000 kr i hotellkostnader, men det får det vara värt.


Min arbetsplats nästa år? Bara Gud vet.

2 kommentarer:

  1. Håller bägge tummarna för att du får jobba med vargar nästa sommar. Annars är det tjänstefel!

    SvaraRadera