lördag 15 september 2012

Lördag va skönt

Äntligen helg, men vilken natt! Har bara sovit fyra timmar så jag börjar bli trött. Träffade pappa på stan, han ville träffas och äta en bit mat, han valde en pizzeria så det blev en kebabsallad då jag slutat med pizza - för femtio elfte gången. Sen gav han mig 3000 kronor, jag blev så chockad att jag knappt fick i mig någon mat. Han ville sponsra med pengar till USA. Läser du min blogg pappa?

Efter drog jag ner på Forex och växlade till mig dollar för tusen kronor, det som blev över ska jag köpa en grej som kostar tusen. Det som blir över får gå till nöje, ska ner på krogen i kväll, får hoppas att jag träffar på den tjej som jag träffade igår. Hon var riktigt söt, oj nu höll jag på att glömma bort att jag ska vara singel resten av livet så henne vill jag inte träffa på. *ler*

4 kommentarer:

  1. Knasboll! Träffar du på den rätta spelar det nog ingen roll vad du "bestämt" :) *kram*

    SvaraRadera
  2. vilken snäll pappa :) ja håll dig singel du och bli en sån där gammal sur jävlagubbe *asg*

    SvaraRadera