måndag 3 september 2012

Måndag och fridag

Det skulle bli bra väder idag så jag gick upp 11.30 idag trots bristen på sömn. På med inlinesen och åkte nästan en mil innan jag träffade Nina och söta Li på en av stans china-restauranger. Sen hämtade jag brädan för att åka skatebord och det gjorde jag i nästan tre timmar. Jag ramlade en gång och flög som en vante ner i cementgolvet och landade på sidan så jag slog i revbenen och höften, fick svårt att ta djupa andetag nu på kvällen så det är väl en spricka i revbenen - igen. Ska bli kul att se hur det i morgon när jag vaknar, jag kommer väl inte ur sängen antar jag.

Sen fyllde jag på vattenflaskorna och åkte 3,5 mil på inlinesen och efter det så hälsade jag på min far och vi åt kanelbullar så vi höll på att spy, det var verkligen inte bra, jag ska inte äta socker - illa. Väl hemma så slog jag mig ner framför Max Payne 3. Idag har det verkligen varit carpe diem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar