torsdag 27 september 2012

Möblerna är på plats

Nu så kan jag pusta ut, alla möbler står där dom ska och jag har packat upp allt som legat i påsar och kartonger. Det har varit tre intensiva dagar, i måndags kom golvläggaren och igår kom målaren och idag gjorde jag det sista. Det blev bra, nej det blev faktiskt riktigt bra och den spygula mattan som låg och retade mig varje gång jag kom hem är ett minne blott, eller ja den ligger under den nya mattan så jag blir väl aldrig av med fanskapet. Men jag är så nöjd med mitt fejkade trägolv, passar bra till min vita inredning.

4 kommentarer:

  1. Vad fint du har det! Och såklart en varg på tv:n :)Låten var bra...lite magisk video :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Vill köpa mer inredningsprylar, men det får vänta tills efter USA resan. Kul att du tyckte den var bra. First Aid Kit med Wolf är något jag verkligen gillar. Det är något vemod över den. Kram

      Radera