fredag 14 september 2012

Omotiverad

Just nu känner jag mig duktigt omotiverad till jobbet, två veckors regn-semester har satt sina spår. Ser inte fram mot resan och jag ligger efter med sparandet. Sex tusen kronor i månaden måste jag spara fram tills jag åker, vilket inte är helt omöjligt men då blir det knappt några pengar över till annat. I och för sig har jag mig själv att skylla då jag åkte till England i somras men den resan ångrar jag inte.

Jag kan inte ta ut ledigt nu i höst heller då jag bara har tio dagar kvar att ta ut, dom tio dagarna kommer inte att räcka till USA resan utan jag måste låna av 2013 år semester, som i sin tur gör att jag måste ta tjänstledigt några veckor när jag åker till Australien nästa år. Men va fan gnäller jag för? Bara i-lands problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar