tisdag 30 oktober 2012

Kram och mys sugen

Är så där kärlekskrank igen, gud vad jag saknar någon att krama och mysa med, att kramar betyder så jäkla mycket trodde jag väl ändå inte, men jag insåg det när jag och Elin "råkade" kramas lite på krogen i lördags. Samtidigt blir jag bara mer och mer överygad om att jag inte vill ha ett förhållade, visst jag har "bara" varit singel i tio månader och mina vänner säger att man ska vara singel i ett år för att verkligen glömma sitt ex men jag kan nog avgöra att det är singel jag vill vara. Men hur ska jag då få kramas och mysa? Taskig ekvation är det i alla fall.

På bussen hem från krogen i lördags träffade jag på en söt tjej (K) och det slutade med att vi tog varandras telefonnummer, vi har smsat lite idag och hon verkar jätterolig, men jag ska nog vara singel ett tag till - tror jag. Nu ska jag fortsätta lyssna på min favorit låt när jag är kärlekskrank.


Bruce Springsteen - "Tougher than the rest"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar