onsdag 24 oktober 2012

Mina planer för helgen

Vad ska man göra i helgen är ju den stora frågan man brukar fundera på. Jag har fått blodad tand av att gå ut på krogen - igen. Jag upptäckte detta i helgen som var så nu ska jag gå ut på Vc både på fredag och lördag hade jag tänkt.

Lönen trillar in på fredag och då tänkte jag shoppa lite kläder samt en ny innebandy-klubba då jag "råkade" slå sönder den gamla. På lördag ska jag hjälpa min bror att flytta, dom behövde någon som kan backa med släp. Tydligen kan jag det eftersom brorsan kontaktade mig, tyvärr avskyr jag att hjälpa folk att flytta så lördagen ser ut att kunna bli - kul. Sen på kvällen kommer Elin och jag att gå ut tillsammans vilket kommer bli jättekul, jag hoppas att jag träffar på Michelle igen. Jojo!

2 kommentarer:

  1. Tja, att vara bättre på släp än broder är inte svårt! ;-) Det är t o m jag! :-) Jag flyr till Göteborg! Ha så himla kul!!!

    SvaraRadera