fredag 2 november 2012

Bråk på jobbet

En av mina kära kollegor har hållit på att pika mig och några till på jobbet under snart ett års tid. Han lägger sig i hur jag ska sköta mitt jobb och han är allmänt spydig så i torsdags fick jag nog och skällde ut han efter noter så andra kollegor flydde. Jag sa vad jag tyckte om han och jag talade om för honom att om han inte slutar med dumheterna så kommer jag gå till chefen.

Idag när jag kom till jobbet så berättade chefen att min kollega hade varit in och pratat med honom och att vi kommer bli inkallade till ett möte. Jag ringde genast till några av dom andra kollegorna som fått stå ut med påhoppen och chefen fick på det viset all fakta till mötet som vi ska ha. Nu ligger han pyrt till och han är ju verkligen dum som går till chefen och tjurar för att jag skällt ut han. Haha, jädra pucko!

4 kommentarer:

  1. Tat lugnt är inte hälsosamt hetsa upp sej så! ;-) Hoppas han inte läser din blogg...Lycka till! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaså? Själv hoppas jag att han läser min blogg så han vet vad det är på gång det jävla svinet!

      Radera
  2. Men då kan han ju lägga upp en strategi....;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har redan två "vittnen" så han kan ju försöka! :)

      Radera