onsdag 28 november 2012

Infekterad USA-resa

Den USA-resa som man sett fram emot så mycket under hösten är nu förstörd av allt bråk mellan mig och min bror, eller min före detta bror ska jag säga. För han håller på igen, skickar sms med hot om att han ska ha tillbaka varenda krona han lagt ut på hyrbilen. Jag sover dåligt och jag äter dåligt, mest på grund av chocken jag fått av att han beter sig som en idiot. Jag reser till USA den 18:e, det gör jag. Jag kommer dock inte se fram emot resan och jag kommer förmodligen inte uppskatta USA lika mycket.

4 kommentarer:

  1. Låt inte din bror förstöra din resa. Han är inte värd det. Gör dig av med energitjuvarna i ditt liv och koncentrera dig istället på allt det fina i livet! Och njut av din resa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du. Ska försöka göra som du säger.

      Radera
  2. Håller med Sara...klart du ska njuta av resan ändå. Förresten så kan man inte låta bli :)*kram*

    SvaraRadera
  3. Ta k snälla ni. Ska försöka resa mig upp från detta. Just nu

    SvaraRadera