torsdag 13 december 2012

Bråket med bror

Bråket med min bror har lagt sig, jag får inga fler sms från han och han har fått den summa pengar som vi till slut kom överens om. Men det här bråket tog hårt på mig, jag sover dåligt på grund av allt tjafs och jag kan inte förstå hur den person som jag litade mest på här i världen kunde vara så elak. Hur ska jag nu kunna lita på folk om jag inte ens kan lita på min egen bror? Två tusen kronor var det han bråkade om och som han sen sa upp bekantskapen med mig för. Två tusen kronor är mycket pengar, men när det kommer till syskon/vänner så är två tusen väldigt, väldigt lite pengar om du frågar mig.

2 kommentarer:

  1. Oj vad jobbigt! Usch då..

    Till något gladare saker:

    KUUUL! Ha en toppenhärlig tripp! Njut av US och A. HO(E) HO(E) HO(E)! (Fast säg inte det i USA bara då kan du nog bli arresterad).

    SvaraRadera