torsdag 13 december 2012

Fullspäckad torsdag

Torsdag och idag är jag ledig men oj vad mycket jag ska hinna med idag. Jag måste ner på stan och ta en lunch, sen måste jag iväg och klippa mig och efter det så ska jag shoppa saker jag behöver ha med mig på resan. Jag måste ha en bil-mobilladdare och jag måste ha en kabel till min iPhone som funkar till stereon i hyrbilen så vi kan lyssna på bra musik. Sen ska jag till biblioteket och skriva ut alla papper jag ska ha med på resan, biljetter och kvitton och annat. Efter det blir det Apoteket för att handla medicin, sen tänkte jag simma några längder för att till sist träffa syster Susanne. När jag skriver det här är klockan halv sex på morgonen och nu måste jag kasta mig i säng om jag ska hinna med allt det här.

Oh my God!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar