torsdag 28 februari 2013

En stark längtan till Australien

Idag, två dagar efter det att jag köpte flygbiljetten till Australien, ramlade polletten ner. Jag tror inte jag har förstått att jag ska åka tillbaka till Australien, det känns så overkligt. Min vän Johan ringde mig i tisdags kväll, han och hans tjej befann sig just nu i Sydney och dom hade det varmt och nåt så djävulskt underbart. Dumma dom! Jag började tänka på fantastiska Sydney idag och då var det kört.

Jag längtar till Sydneys mysiga kvarter, till Sydney Harbour Bridge, det fantastiskt vackra Sydney Opera House, till den otroliga stranden Bondi Beach, och till Sydneys fina parker. Jag önskar att tiden gick lite fortare just nu, för nu längtar jag som en dåre till Australien.

4 kommentarer:

  1. Önskade det ramla ner lite guld så man kunde åka med o hälsa på <3 där! Du får packa ner ett ton kramar från mej!

    SvaraRadera
  2. Skriver in ett ton kramar från KH på packlistan :)

    SvaraRadera