fredag 1 februari 2013

Rockstar Games försenar GTA V

En hel datorspelsvärld höll nog på att ta kollekivt självmord idag, så även jag. För Rockstar Games som gör Gran Theft Auto spelen gick idag ut med att man försenar GTA V till den 17:e september, från att först ha gått ut med att släppa det i maj. Själv ville jag skjuta mig i huvudet med en liten pistol. Men bara med en sån där liten pistol som man laddar med liten ammunition, eller inte vet jag. Jag väljer nog att skrika könsord och grina som en skrikig unge samtidigt i stället.


Det blev ingen bilkörning, bankrån, helikopterflygning,
gängkrig, motorcykelåkning, flygplansflygning,
pistolskjutning eller gängkrig.
Dumma, dumma Rockstar Games!
.

1 kommentar:

  1. Haha håller med! Enda spelet jag har bokat, förutom watchdogs (som man knappt vet något om).

    Har suttit här hemma nu och kämpat igenom spel som mål att klara dom flesta till våren, men vad tusan liksom, tog mig ju äntligen tiden till att klara igenom uncharted och god of war 3, så nu följer resten av uncharted serien vilka jag gillar riktigt mycket!

    Vilka konsoler har du förresten? Ska skaffa GTA till xboxen så hade kunnat vara skoj att lira freerome om du råkar har den konsolen :)

    SvaraRadera