torsdag 21 februari 2013

Sony presenterade Playstation 4

Jag har precis betett mig som en gapig och bortskämd skitunge som väntar på jultomten, jag har till och med suttit och applåderat för mig själv (och grannarna) Sonys presskonferens tog precis slut och det var Playstation 4 som presenterades och jag hade svårt att behålla njuren i uppståndelsen. Guerilla Games visade upp Killzone 4 och det verkar skitbra, jag har över 600 timmar i multiplayer på Killzone 3 så jag ser fram emot multiplayer-delen på Killzone 4. Speltillverkaren Bungie, som tidigare bara gjorde spel till konkurenten Microsoft släpper nu spel till Playstation 4 i och med spelet Destiny. Speltillverkaren Blizzard Entertainment är tillbaka till konsol igen efter att bara gjort spel till PC, nu ska man släppa Diablo 3 Andra speltillverkare som Ubisoft, Media Molecule och Activision fanns också med. Besvikelsen var dock stor när Sony inte visade någon bild på själva Playstation maskinen.


Här är i alla fall handkontrollen till PS4:an

11 kommentarer:

  1. Verkade ganska najs av det jag kunde se, var dock en oerhört slö spelare på Gamereactors sida så såg ej hela. En sak jag störde mig lite på var vikten dom la på social gaming delen, hoppas inte det blir för forcerat mot en som spelare.

    Och på tal om Killzone, klarade 3an idag, var riktigt grymt, dock kort och slutet var lite meh.
    Men kan bli intressant att se hur snyggt 4an blir! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig! Men om du spelat klart Kz3, har du provat multiplayer? Om du vill kan du lägga till mig på PSN. Jag heter: Thomas_1971

      Radera
    2. Har inte provat multiplayer än, har mest för tillfället siktat på att lira igenom storyn på alla mina oklarade spel, men ska skicka dig en FR så vi kan lira någon dag :)

      Radera
    3. Ja, lägg till mig du :) Vi ses online :)

      Radera
  2. Nu ska du hålla ihop plånboken! Tänk på Australien i stället för att leka vid tvn! ;-)

    SvaraRadera