måndag 25 mars 2013

Människor jag inte klarar av

I bland retar man sig på andra människor till den milda grad att man skulle vilja strypa sig själv med hjälp av en - kastrull. Jo jag är faktiskt väl införstådd att folk retar sig på mig med, det är väl så det fungerar på denna planet. Man kan inte vara sams med alla brukar det heta. Här presenterar jag dom idioter som jag retar mig mest på i vårt samhälle.

Folk som vet vad som är bäst för mig
Folk som talar om för mig vad jag inte ska äta eller dricka är dumma i hela huvudet. Jag går under kategorin vuxen och då kan jag själv räkna ut vad jag kan dricka och äta, det är inte som så att jag sitter i en sandlåda och äter sand direkt. Jag plockade ner en Red Bull Light från en hylla i en butik igår och genast stod det en bekant där och säger: "Det där ska du inte dricka" Det är inte första gången detta händer. Håll käften är mitt tips!

Folk som alltid är värre
Om jag berättar för en person som alltid ska vara värre att jag vunnit 25 kronor på triss så har han vunnit 50 kronor. Om jag har 40 graders feber så har denna typ av människa leget i 45 graders feber. Sluta upp med att vara värst hela tiden din dryge fan!

Raggare
Jag avskyr raggare, raggarbilar och hela den där kulturen. Att man på 2010-talet fortfarande får anordna cruising genom stan är helt sjukt. Då är det inget snack om miljö inte när bil efter bil spottar ur sig bensinångor så man håller på att självantända. Ställ in bilarna på museum, då skulle jag tycka om dessa vrak. Stoppa in raggare på museum också så slipper jag bli förbannad på överförfriskade folk med skitiga kläder och brylkräm.

3 kommentarer:

  1. Håller helt och hållet med på de 2 första punkterna! Jäkla irriterande är det, samma som en av mina vänner, så fort man berättar något så säger denne alltid ''jo jag vet'' eller liknande när man berättar något man vet att denne inte vet, gargh!

    Men raggare vettetusan, låter som såna som kör runt i sina epas, men så som du beskriver har jag aldrig stött på haha :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha. Kul kommentar :)
      Raggare i epor? Ja jag ser då ingen skilmnad ;)
      Kul att du fortfarande besöker den här fjantiga bloggen :)

      Radera
    2. Bloggen är ju ren underhållning i ens vardag och sen att du gillar usa, mustanger och spel är ju bara ett stort +! ;)

      Radera