lördag 2 mars 2013

Min lördag

Nina skrämmer upp mig klockan 10, det är dags att fara till Ikea, för andra gången i år. Jag behövde lite bokstöd till mina Billybokhyllor och som vanligt köpte jag lite doftljus, man kan nog aldrig få för mycket av den varan. Sen blev det lunch på Ikeas restaurang, köttbullarna har ju dom ju plockat bort på grund av hästkött-skandalen så det blev kotlettrad och pommes.

Väl hemma så fortsatte jag med mina projekt som aldrig tycks ta slut, satte upp en vit blombräda i fönstret och satte upp nytvättade gardiner i ena fönstret. Det andra fönstret får vänta till i morgon för det ska upp rullgardiner först.

I kväll blir det utgång på V, jag var dit igår och jag måste ju säga att det var en besvikelse. Det var max tio personer, trots löningshelg. Va fan hände? Jag gissar att det dyker upp mer folk i kväll. Det kommer en Dj från Fjollträsk och vänder på plattorna i kväll och han ska tydligen vara bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar