torsdag 14 mars 2013

Struliga människor

Just nu är jag jävligt trött på struliga människor, så fruktansvärt trött att jag snart får magsår. Man bokar en tid för till exempel en fika eller en lunch och allt är frid och fröjd. Sen när den dagen kommer när man ska träffas så kommer det ett sms med en taskig ursäkt. Om man inte vill träffa mig, ja men ge fan i att boka en tid med mig från början då! Värst är när man använder samma ursäkt flera gånger på raken. Nej nu får det vara slut med människor som stjäl både tid och energi. Till dig som råkar känna dig träffad kan jag bara säga att jag kommer inte svara när du ringer nästa gång och nu ska jag radera dig ut min telefonbok - för gott!

2 kommentarer:

  1. Ja, du är f*n värd bättre. Deras förlust, inte din!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! :) Behöver jag tala om det är en kvinna det handlar om? ;)

      Radera