söndag 31 mars 2013

Tre dagars ledigt går mot sitt slut

Tre dagars påskledigt börjar gå mot sitt slut, det är bara tvättstugan kvar sen är det måndag - igen. Jag har egentligen inte gjort så himla mycket, bara slappat och roat mig. Det blev utgång både fredag och lördag kväll, fina Elin gjorde mig sällskap igår och vi hade skitkul.

I dag söndag snörade jag på mig mina inlines och tog årets första tur på en smågrusig väg. Jag längtar till dom börjar sopa upp gruset på cykelbanorna så man kan ta sig någonstans, nu blev det att åka på bilvägen nedanför huset. Men kul var det - och solen värmde lite också.

Den här veckan som kommer är jag ledig på onsdag och då ska jag ut och provköra Volvos nya fula lastbilar vilket ska bli skitkul. Jag hoppas det blir fint väder och lite folk så man hinner prova flera modeller.









2 kommentarer:

  1. Tack för tågbilden och filmen på fb :) J har alltid undrat hur tåget inne i "ladan" har sett ut. Nu vet han :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tåget i ladan? Nu begriper jag ingenting, som vanligt :)

      Radera