onsdag 24 april 2013

Bra speltrailers

Det finns speltrailers och så finns det grymma speltrailers, här samlar jag tre av mina favoriter.

01. Batman: Arkham City
Låten som går i bakgrunden står på repeat i mina lurar tack vare denna trailer. Jag älskar inslagen med Catwomen och den andra kvinnan som tjatar om sin outfit, en helt fantastisk trailer för ett fantastiskt bra spel.

02. Call of Duty: Black Ops 2
Här erbjuder sig Peter Stormare att hoppa in som en ersättare för killar med flickvän, så att killarna ska få tid att spela Call of Duty, ja då asgarvar jag. Kolla bara när Peter ska montera en Ikea möbel. Jag dör!

03. Splinter Cell: Blacklist
Den här trailern för det kommande spelet Splinter Cell: Blacklist är rätt kul att se, man får se killen som ligger bakom all combat i spelet. Sen bara älskar jag början där Zack Cooper blir nerdragen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar