söndag 21 april 2013

Snart jobbat klart helgen

En och en halv timme kvar har jag att jobba av den här jobbhelgen och va fort det gick att jobba idag. Tänk vad enkelt allt blir när solen lyser, jag är tokberoende av sol och värme och jag längtar tills jag kommer till Alice Springs i slutet på december. Det kan bli upp till 50 grader där och gissa vem som tar med sig sina inlines dit? I kväll när jag kommer hem ska jag koppla upp mig och spela multiplayer i Killzone 3 tillsammans med Palmen, jag tröttnar aldrig på det spelet online.

I morgon måndag ska jag hälsa på min far, det var ett tag sedan. På kvällen blir det tvättstugan - som vanligt när man är ledig. På kvällen kommer det även en budfirma från Ikea och hämtar mina felbeställda ribb-bottnar som jag köpte i mitten av februari, Ikea är snabba dom. Skulle det bli fint väder i morgon så blir det en tre mil på inlines också, för det tröttnar jag heller aldrig på trots att jag köpte mina första inlines för 13 år sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar