onsdag 8 maj 2013

Grand Theft Auto V foton

Amerikanska speltillverkaren Rockstar Games släpper som bekant spelet "Grand Theft Auto V" den 17 september. Rockstar Games har under två veckor skickat ut massor av bilder och filmer från spelet och jag knappt behålla blindtarmen av all upphetsning. Dom här två bilderna får mig att börja dansa fuldans framför datorn, jag klarar inte av att vänta längre. En hel spelvärld står och väntar på spelet som inte bara kommer bli årets spel utan det bästa spelet som släppts på mycket länge. Att spelet utspelar sig i Los Angeles gör ju inte saken bättre, jag var i Los Angeles i december förra året och jag känner igen mig på dom flesta fotona. Fyra månader kvar, jag kan inte vänta! OBS! Spelet kommer få en 18 års märkning så snälla köp inte det här spelet till era barn! Tack!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar