tisdag 11 juni 2013

Otroligt glad och tacksam

Det slog mig för ett par veckor sedan hur lyckligt lottat jag är, jag har gjort två drömresor som jag har genom hårt sparande lyckats genomföra. Australien år 2011 och USA år 2012. Genom att resa själv, till bland annat England år 2012, så har jag fått mer kött på benen och jag har upptäckt att det inte är så farligt att resa själv, vilket var helt omöjligt innan då jag knappt visste vad "checka-in" väskan betydde. Man lär sig så länge man lever heter det och i december åker jag helt själv till Australien. Jag ska stå på egna ben. 

Stort tack till min arbetsgivare som fixar så att jag kan ta semester på vintern, stort tack för den lön jag får och tack för dom 10 år som har varit - trevliga! Stort tack till dom högre makter som sett till att jag hållit mig frisk. Många bekanta i min ålder har bland annat slitna axlar, ont i rygg och nacke. Idag tänker jag på er extra mycket. Tack!


2 kommentarer: