torsdag 13 juni 2013

Tränade parkour till klockan 01.00

Jag lämnade jobbet runt 22 i kväll, det var en fantastiskt skön försommar-kväll som Sverige kan bjuda på ibland. Jag ville verkligen inte åka hem och sätta mig och glo på någon film så jag bytte om till min parkour-outfit och drog ner på stan och tränade lite parkour/freerunning. Efter ett par vägghopp och stycke balansövning styrde jag mina slitna Converse-kopior hemåt. Det var då jag träffade på en icke så ljusskygg spindel, ja det var bara det.

2 kommentarer:

  1. Du har väl också en massa fina bilder :) Fast jag gillade inte bilderna på spindlarna...blä. En del av bilderna är tagna med min iphone och en del med min nya kamera, inget märkvärdigt. Det är en vanlig digitalkamera, Nikon coolpix L310. Jag har inte vant mig vid den än och jag tycker att vissa bilder blir bättre med iphonen. :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket. Okej du växlat mellan kamera och iPhone? Då vet jag :)

    SvaraRadera