torsdag 22 augusti 2013

Börjat träna pull-ups

Vi har ett konstigt järnrör uppe i taket på vårt jobb, jag antar att den är där för att hålla ihop hela skiten. Nåja, en kollega berättade för ett år sedan att han använder just det här röret för att göra pull-ups. Jag fick se hans biceps för ett par veckor sedan och dom var imponerande. Han hävdar att han bara har använt röret för att, enligt mig, se ut som en styrketränare som hållit på i flera år. 

För två veckor sedan började jag också att flitigt använda röret i taket. Till en början orkade jag dra upp mig tre gånger, i början av denna vecka orkade jag fyra gånger och så idag orkade jag fem. Fem gånger med den här usla kroppen är jävligt bra. Hade jag köpt min kropp på en butik så hade jag varit tvungen att reklamera den, så usel är den.

- Det är inte det här röret som skrivit inlägget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar