söndag 1 september 2013

Här är min dag

Det har ju blivit så jäkla populärt att berätta om sin dag i diverse kvällstidningar och då tänkte inte jag vara sämre. Så här ser en helt vanlig vardag ut för mig.

10.00
Kliver upp mot min vilja för att gå ut och gå en mil. Tar en macka på Preem på vägen.

13.00
Börjar gå eller åka inlines mot jobbet, men passerar Statoil för en Red Bull Light först.

13.30
Kommer till jobbet och äter något lätt som fil & müsli till exempel. Läser morgontidningen och tar en stor kopp citron-te med honung och mjölk i. Kollar upp vad den amerikanska och australienska dollarn står i.

14.00
Börjar jobba, lyssnar på musik i mina lurar samtidigt. Jag lyssnar förmodligen på "Wolf" med First Aid Kit.

18.30
Här har jag cirka 30 minuters rast, jag dricker ett par koppar te.

19.30
Rasten är slut och det är bara att börja jobba.

22.00
Har jobbat klart och går hem dom 3 kilometrarna då jag inte äger någon bil, ja om jag inte åker inlines hem då.

22.30
Hemma. Tar en dusch och drar igång min Playstation 3 och något bra spel. Det händer att jag loggar in på Netflix och kollar på någon grym tv-serie. Förmodligen planerar jag på någon resa i framtiden också.

04.00
Mitt i vargtimmen är det dags att sova för i morgon är det en ny dag.

- Hemma i varglyan igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar