måndag 28 oktober 2013

Äntligen en nätverksswitch

Alla har vi väl småprojekt hemma som man skjuter upp och skjuter upp. Det kan vara golv eller taklister som ska upp men som man känner att "det kan man ta sen". Ett av mina minipeojekt har varit att skaffa en nätverksswitch för att kunna ha fler apparater uppkopplade på nätet samtidigt för jag vägrar trådlöst. Har tänkt flera gånger att jag måste köpa en men det har aldrig blivit av. Varför väntar man när det kan va så enkelt. Det känns ju så skönt när det är klart.

Nåja, idag fick jag alla tio fingrarna ur hålet där bak och köpte en på Biltema för 130 kronor och vipps kan jag nu ha dator, PS3:an och Blu-ray spelaren uppkopplade - samtidigt. Äntligen som Gert Fylking skulle ha sagt.

130 kronor på Biltema och livet leker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar