söndag 17 november 2013

Volvo Lastbilars nya reklamfilm med Van Damme

Volvo lastbilar har på senare tid imponerat med deras reklamfilmer. Senast var det ju lindansösen som gick på lina mellan två lastbilar som körde, vilket var en häftig reklamfilm och jag ska inte sticka under stolen med att jag tycker att Volvo har gjort en fantastisk lastbil som ligger hästlängder före sina konkurrenter. Nu har man gjort en reklamfilm om hur deras "Volvo Dynamic Steering System" fungerar och man har den här gången tagit till den gamle aktion-hjälten Jean-Claude Van Damme. Reklamfilmen är enligt mig, det bästa jag sett på år, den är otroligt vacker och stämningsfull. Klippet i sig är så imponerande och låten "Only Time" med Enya passar som handen i handsken, jag har sett filmen massor av gånger redan. Man glömmer bort att det är en reklamfilm, man vill bara se mer. Missa inte teasern för The Epic Split feat. Van Damme, ett roligt klipp inför själva reklamfilmen. Ett stort tack till Volvo för årets bästa reklamfilm! Läs mer om reklamfilmen här.

Volvo Trucks - The Epic Split feat. Van Damme
Volvo Trucks - The Epic Split feat. Van Damme - Teaser
Volvo Trucks - The Epic Split feat. Van Damme + Behind the scenes
Volvo Trucks - The Ballerina Stunt



Överlägset det bästa jag sett på år. Nu snurrar låten "Only Time" på repeat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar