lördag 22 mars 2014

Knarket flödar

Jag har kunder i alla åldrar på mitt jobb och något som gör mig väldigt orolig är att det finns så mycket knark att få tag på. En del av mina yngre kunder står gärna och kallpratar med mig och jag skulle lätt kunna köpa bajsknark av dem. Jag har till och med haft två kunder som stått och sålt skiten framför mig som om det vore godis. Knark är bajs och nu måste samhället ta tag i det här. Vi har ungdomar som mår skit och går omkring på stan och driver. Risken att bli rånad på plånbok och mobiltelefon kommer öka drastiskt och lika så villainbrotten. Jag är orolig.

Knark är lika vanligt som cigaretter idag - tyvärr

3 kommentarer:

  1. Finns de som tycker det skulle bli legalt med cannabis...För det inte är värre än alkohol! För att ett dj-vulskap är tillåtet så behöver vi inte tillåta ytterligare dj-vulskap! Den dagen som det blir fritt, då har vi tappat några generationer! Då är det dags att bli riktigt rädd hur Sverige o världen kommer att se ut! Om man tycker de som styr idag är "hjärndöda" så kommer det framöver verkligen bli så!

    SvaraRadera